utorok 7. mája 2013

Pastelové rande s Gabriellou

Včera som mala jedno krásne, sladké a srdečné stretnutie. S kým? S jednou jemnou slečnou.:) Volala sa Gabriella S. a náš spoločný pastelový deň sme si plánovali už dlhšie. V zime ale na to nebol čas, príležitosť ani počasie, a tak sme si to nechali na teplejšiu jar. Jar prišla a my sme sa konečne stretli...


Museli sme si však určiť pár poznávacích znamení, podľa ktorých sa spoznáme. Ja som bola tá s nenalakovanými nechtami a jahodovými cukríkmi v kabelke a ona... ona bola krásna. Spoznala som ju okamžite. Nežná, elegantná, ženská... No stále s dievčenskou dušou a chuťou na jahodové cukríky...


Bola skrátka úžasná a na naše malé veľké stretnutie priniesla aj malinké zdobiace kamienky v tvare srdiečok, bodiek a hviezdičiek. Tak lesklé, až sa mi z toho hlava zamotala a cukríky z tašky rozsypali.


Všetko sme ale rýchlo pozbierali a z kamienkov povyberali tie srdiečkové.


Gabrielline šaty boli krásnej, krémovo ružovofialovej farby, v jednej vrstve trošku priesvitné, no v dvoch vrstvách už zakrývali všetko, čo mali. Keď sme vyšli von, ich farba vyzerala o čosi viac studeno a fialovo, naopak predtým, vo vnútri pod umelým osvetlením zasa viac do ružova. Denné svetlo jej pristalo.


Deň ubehol, ani nevieme ako. Všetky cukríky sme pojedli a boli by sme pomíňali aj všetky kamienky, ale dohodli sme sa, že sa určite (snáď onedlho) zasa stretneme a pre zmenu vyskúšame hviezdičkové.



Večer si G. nasadila svoj strieborný klobúčik, stihla mi ešte povedať, že je z rodu Enamel, dala mi svoje číslo (119) a bola preč. Ostal mi tu však po nej jej lesk a jemná krása. Snáď vydrží čo najdlhšie...



Zavoláte jej?


28 komentárov:

  1. S Gabrielou sa k sebe hodite ;)
    A mas prekrasne nechniky....aach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó vďaka!♥ To všetko ale vďaka Gabrielle, odkážem jej (mám jej číslo;), bude nadšená! (ja som:-))

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Veru, je to taký ružovofialkový jemnúšik:-)) Ďakujem!;)

      Odstrániť
  3. Krásná barvička! Musím se po něm kouknout :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ďakujem!:) A verím, že ťa slečna Salvetová nesklame;-)

      Odstrániť
  4. ja proste zboznujem tvoje metafory a personifikacie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristy moja zlatá, milá, ďakujem!♥ :-)
      Samozrejme, celý článok vznikol s písomným (štetcom lakovaným) súhlasom dotyčnej Gabrielly eS. ;-))

      Odstrániť
    2. Ktisty, co co co co co co co? To jsem přece měla říct já! ;-)
      http://www.youtube.com/watch?v=JQlXYoxEBGM

      Odstrániť
    3. :D Milé moje, veď pokojne mi to môžete povedať obe, mne to neva:D ;-)** xix

      Odstrániť
  5. Dnes jen sedm slov: Dandelijonka je naprosto božská! ;-)
    PS: a kde jsou ta tři další slova? Ty si přece myslím jen v duchu, ta jsou tajná a nejlepší přítelkyně si je dokáže snadno domyslet. :-**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Vivinko, to sú tie najmilšie štyri (+tri tajné;) slová! A od nejlepší přítelkyně je to proste dohromady "šťastných sedem"...:-)

      ♥ Mám
      ♥ Tě
      ♥ ráda!

      ;-)

      Odstrániť
  6. Krásné nehtiky, vyřiď G. že se ji to velice povedlo a mám chuť na ty bonbónky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabriella bude šťastím bez seba;-) Ďakujem! A posielam pár pocukrených ružových bonbónikov:))

      Odstrániť
  7. Úplně tu sladkou vůni cítím:)) Lak je krásný, taky ho mám, ale "na mě" nevypadá tak dobře:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jupí, niekto, kto chodieva na rande s "rovnakou Gabriellou" ako ja?;-) Perfektné!:) Veru, je úžasná... a stavím sa, že aj na tebe vyzerá krásne a sladko:-).
      Ďakujem!♥

      Odstrániť
  8. Ty fotky dokonalost!! ;) Krásné nehty a lak..no prostě všechno ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Monika, ďakujem za tvoj krásny milý komentár, teším sa z neho veľmi!:) ♥

      Odstrániť
  9. Nádherné nechtíky, skvelý lak, najlepšia dekorácia - jahôdky, z ktorých sa pomaly stávam závislá. Tak si ma upútala týmto postom, že ťa budem sledovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Sunnyl, tvoju jahôdkovú závislosť úplne chápem, pre mňa sú to cukríky detstva:). A ďakujem ti za milý a veselý komentár!:)

      Odstrániť
  10. Nádherné :) mám chuť na to sladké :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Další nádherná barvička a překrásné fotky, Ty jsi prostě umělkyně:-) Gabrielu eS jsem donedávna dost přehlížela, za což se jí tímto hluboce omlouvám! Přesně takovéto jemné růžovky s fialovým tónem miluju. Píšu si 119!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Jani, usmievam sa od ucha k uchu nad tvojimi slovami;-), díky!♥ ;-)

      Odstrániť
    2. Milá Luci, tak hlásím, že slečna č. 119 je už moje :-) Tak moc se mi u Tebe líbila, že jsem věděla, že ji prostě budu muset mít. A když měli zrovna nedávno u nás v Rossmannovi slevu na GS, nemohla jsem ji nevzít. Je to opravdu krásná barva, užívám si ji a Tobě děkuji za tip.

      Odstrániť
    3. Jani, ty si zlato:-), to mám obrovskú radosť! Dúfam, že ťa slečna 119 nesklamala a je vám spolu krásne pastelovo:-). ♥

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...