sobota 12. januára 2013

Po čom srdce túži v januári

Srdce kozmetické je stvorenie nestále a prelietavé. Náročné a objavujúce. Nedočkavé a márnivé. Hľadá, nachádza, spoznáva, inšpiruje sa, objednáva, sníva a občas nenápadne naznačuje... Svoj pomyselný wishlist si starostlivo nosí v hlave a nezabudne jedinú položku, i keď sa zoznam závratne zväčšuje. Každý mesiac však túži po nových, iných dokonalostiach toho nádherného kozmetického sveta. Každý mesiac (i deň) totiž prináša nové, šťavnaté články, recenzie, limitované edície alebo módne trendy a nežné srdce sa im samo len ťažko môže (chce) ubrániť. 


Krutý je veru tento svet, ktorý nedá pokoja so všetkými tými ružovými vecami, najjemnejšími štetcami, dúhovými farbami a krásnym dizajnom... No, možno sa vám nezdá môj wishlist príliš veľkorysý, ale - čaká nás ešte ďalších jedenásť krásnych mesiacov, ktoré sa určite nedajú zahanbiť. 

foto web: nežný púdrový korektor pod oči powderflage aj s milým štetcom od Benefitu.
No nie sú spolu zlatí?

Čo na tom, že všetky tie veci možno ani nepotrebujete. Neminiete. Nevyužijete. Raz sú na zozname a hotovo. Kto takýto zoznam nemá, nepochopí. Ale takí ľudia (ak sú) blogy nečítajú. A ak by predsalen áno, veľkú šancu na to, že nebudú lapení do jemných, no mocných kozmetických sietí, im nedávam:)

foto web: jarná novinka od Too Faced: lícenka na zjedenie. Chutná ako perníček.
Prosím, kozmetický Bože, daj, nech raz ochutnám...

Veď ako myslíte, že som k svojmu wishlistu prišla ja. Celkom nevinne! Ach, ten internet by (mi) mali zakázať... Tu vyskočí to, tu ono a zrazu sa pristihnem ako kamsi virtuálne píšem to slovo. Wishlist. Bodaj ho!

foto web: fajnová Fine One One novinka od Benefitu - farba na líčka a
rozjasňovač v jednom. A to balenie - ňuňu! Ľudia z Benefitu: už doosť!

Napríklad taká Fine One One od milovaného Benefitu. Vidíte ju prvýkrát - nič. Druhýkrát - na čo to? Tretíkrát - hlúposť. Štvrtý - celkom pekné... Piaty - www.benefitcosmetics.com... No a odtiaľ už vskutku nevedie dlhá cesta na wishlist. No cesta o čosi tŕnistejšia do mojej schránky... Už teraz som  však sama zvedavá na február a teším sa, čo (mi) prinesie. Zbilancujeme januárové poštové zásielky a vytvoríme nové, lepšie, väčšie, krajšie zajtrajšky. Teda vlastne zoznamy. S ktorými budú krajšie zajtrajšky:) To bude ale pekne na svete... 

foto web: nádherné, ako všetko od uja Paula a toho druhého. Neotrelé a rozkošné.


Paul, Joe, dúfam, že sa niekedy zastavíte. Dáme si pusu na znak večnej lásky a už nikdy sa neopustíme. Ja by som chcela. A vy? Príďte, prosím, aj vy ostatní. Ste predsa na mojom wishliste!

2 komentáre:

  1. srdiecko momentalne vsade hladam. predtym wishlistu kralovala one by one :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Tina, ty si tu nová, jéj:) Veru, srdiečko už sa tuším stratilo aj z beautybay.com :( To je tak, keď si človek hneď nekúpi, čo má na srdci. Teda vlastne na wishliste;))
      Vítam ťa!:)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...